Let op, je gebruikt waarschijnlijk een verouderde browser!
Wij raden je daarom sterk aan te updaten naar een nieuwere browser.
Arrow top
3 december 2018

In 2019 nemen we afscheid van de papieren quality...

Wat is een quality?
Een anders dan anders quality is een beoordelingsformulier waarin gevraagd wordt naar jouw mening over onze rondreizen. Dankzij deze informatie krijgt ADA een beter zicht op hoe jij de rondreis hebt beleefd en het stelt ons in staat om systematische wijzigingen op programma’s door te voeren. 

Waarom is een quality zo belangrijk?
Elk jaar, begin november, ligt onze gloednieuwe brochure voor je klaar en kan je onze rondreizen naar meer dan 40 verre fascinerende bestemmingen ontdekken. Ook dit jaar staan er weer een aantal nieuwe parels in. Met trots stellen we je onze rondreizen naar Ethiopië, Mexico, IJsland, Kenia, Botswana en Oezbekistan voor. De programma’s van onze andere rondreizen werden grondig geëvalueerd & aangepast waar nodig. Zo’n aanpassing komt er natuurlijk niet zomaar. We besteden enorm veel tijd aan het beoordelen van onze reizen; Bieden de hotels voldoende kwaliteit? Zijn de excursies een meerwaarde voor onze reizen? Haalt de route van de rondreis zo veel mogelijk uit de bestemming? Verbazen onze reisleiders, onze reizigers met hun kennis?
Om een zo duidelijk mogelijk beeld te krijgen op hoe onze rondreizen ervaren worden, rekenen we op jouw mening, die is voor ons van onschatbare waarde. Daarom vroegen we je telkens na een rondreis of je via een papieren quality je mening wilde geven over de hotels, excursies, enzovoort. We merkten dat deze evaluatieformulieren niet altijd worden ingevuld en opgestuurd en dat vinden we heel jammer. De qualities die we ontvangen, bekijken we telkens heel nauwkeurig & met de opmerkingen houden we rekening bij het evalueren van onze rondreizen. Daarom zie je in elke nieuwe brochure vaak het stempeltje vernieuwd op de eerste pagina van de bestemming. Jij werkt met andere woorden mee aan onze programma’s, want het is op basis van jouw feedback dat ze worden aangepast.

Waarom digitaal?
Onze qualities digitaliseren was dus nodig. Allereerst om het invullen van het formulier voor jullie te vergemakkelijken. Geen papieren versie meer die je met een pen moet invullen, inscannen en doormailen of opvouwen, in een envelop stoppen en versturen met de post, maar een digitale versie die je in alle rust eender waar er wifi is online kan invullen. Daarnaast hebben we hierdoor ook minder papier nodig wat natuurlijk beter is voor de bomen & het milieu. Door qualities online in te laten vullen, kunnen we bovendien met één klik analyses op de antwoorden doorvoeren. Hierdoor kunnen we de belangrijkste verbeteringen en zaken die zeker behouden moeten worden sneller filteren en verwerken. We geloven er sterk in dat een digitale quality zowel voor jou als voor ons heel wat voordelen met zich meebrengt. 

Wanneer kan ik een quality invullen?
Na je rondreis krijg je van de reisleider een kaartje met daarop de website die je naar de quality leidt. Door naar dat webadres te surfen, kom je op de juiste quality terecht. Ben je verbonden met het internet? Start dan de quality & geef je feedback. 

Hoe werkt het?
Open je webbrowser en vul de URL in quality.andersdananders.be/XX. De XX zal per bestemming vervangen zijn door de tweeletterige code van de reis: Japan is bijvoorbeeld quality.andersdananders.be/JP

Klik op: Start enquête

We starten met enkele algemene vragen. Alle vragen met een sterretje * zijn verplicht. Als je deze velden leeg laat dan kan je niet verder met de enquête.

Pagina_1_of_8

Heb je alles ingevuld, klik dan op 'Volgende pagina', want we gaan vervolgens dieper in op de accommodaties waar je verbleef.

Pagina_2_of_8

Klik op 'Volgende pagina'  als je jouw mening over de accommodaties hebt gegeven. We vernemen heel graag hoe jij ons programma hebt ervaren.

Pagina_3_of_8

Om vervolgens naar de vragen over de reisbegeleiding te gaan klik je op 'Volgende pagina'. 

Pagina_4_of_8

Hierna klik je op 'Volgende pagina'  om de vragen over de luchtvaartmaatschappij te beantwoorden.

Pagina_5_of_8

Door te klikken op 'Volgende pagina' verschijnt de volgende pagina:

Pagina_6_of_8

Klik op 'Volgende pagina'. We ronden af met enkele samenvattende vragen.

Pagina_7_of_8

Als je vervolgens een laatste keer op 'Volgende pagina'  klikt dan kan je afsluiten met je contactgegevens.

Contact

De enquête is klaar om verstuurd te worden. Ben je nog iets vergeten of wil je een antwoord aanpassen, klik dan op 'Vorige pagina'.

Je stuurt de enquête naar ons op door te klikken op 'Verstuur enquête'.